Besprijekorno funkcionisanje sistema bez zastoja u radu jedan je od ključnih faktora savremeno organizovane kompanije. Kompanije koje su iskusile probleme koje može da stvori zastoj u funkcionisanju opreme za tretman vode i prekida u radu, znaju koliko je servisna pomoć dobijena na vreme dragocen resurs i koliko je njegova pravovremena dostupnost bitna za poslovni sistem.
Zadatak Servisa je kvalitetno i efikasno otklanjanje svakodnevnih kvarova na opremi za tretman vode koja je instalirana kod naših korisnika.
Naš Servis zapošljava iskusne i sertifikovane inženjere i tehničare različitih specijalnosti, sposobne da svojim znanjem i višegodišnjim iskustvom, brzo i efikasno reše uobičajene kvarove na opremi za pripremu vode, kao i probleme tehnološkog karaktera.
U praksi se pokazalo da Servis u najvećem procentu otklanja sledeće kvarove i probleme na uređajima za tretman vode:
Pored servisnih intervencija, Servis vrši i nadogradnju opreme za tretman vode proširenjem kapaciteta ili zamenom postojećih resursa novim (filterske kolone, upravljačke glave, dozirne pumpe…).
Sve servisne intervencije overavaju se radnim nalozima i tarifiraju prema cenovniku servisnih usluga, osim u slučajevima kada je Ugovorom o servisnom održavanju specificirano drugačije.
Svi tipovi održavanja filtera za vodu obezbeđuju korisniku visok stepen sigurnosti. Ono što je kod svakog tipa održavanja veoma bitno je brzina odziva i raspoloživost tehničkog osoblja na poziv u slučaju problema. Bitno je istaći da Ugovori o održavanju daju prioritet u odzivu na poziv i rešavanju problema korisnika koji imaju ovakve ugovore, u garantnom i vangarantnom roku. Ukoliko je oprema u garantnom roku Isporučioc garantuje popravku uređaja i vraćanje sistema u funkcionalno stanje i troškovi popravke idu na teret isporučioca, odnosno proizvođača.
Preventivno održavanje uređaja za pripremu vode
Preventivno održavanje uređaja za tretman vode predstavlja periodičnu ugovorom definisanu aktivnost stručnih lica u cilju prevencije nastanka kvarova i problema u radu. Preventivno održavanje obuhvata:
Pregled uređaja za tretman vode
Kontrola dozirnih stanica i pravilnog/dovoljnog doziranja hemikalija
Preporuku roka za zamenu delova
Testiranje ispravnosti rada uređaja.
Vanredno održavanje provodi se na zahtev korisnika kada se oceni da je takvo održavanje neophodno. Najčešće je reč o situacijama kada je tretman vode prestao raditi i kada je potrebno ustanoviti kada i zašto se to dogodilo te predložiti i provesti mere vraćanja opreme u stanje pune ispravnosti.
Efikasnost i isplativost sistema za tretman vode direktno zavise od toga da li su i koliko kvalitetno održavani.